09.10
МАТЕМАТИКА
Рік. Місяць.
1. Переглянь відео, дай відповіді на запитання вправи 1, с. 31.
2. Запиши у зошит:
9 жовтня
Класна робота
3. Виконай завдання 2,6, с. 31.
УКР. МОВА
Буква Ї.
1. Переглянь відео.
2. Прочитай вірш, дай відповіді на запитання. Вправа 1, с. 35.
3. Запиши у зошит:
9 жовтня
Класна робота
4. Виконай завдання 2,5, с. 36.
08.10
ЯДС
1. Переглянь відео.
Хто живе в грунті?
Переглянь відео.
ЗАПАМ’АТАЙ
06.10
МАТЕМАТИКА
Віднімання виду 45-23.
1. Переглянь відео, пригадай порозрядне віднімання двоцифрових чисел.
2. Запиши у зошит:
6 жовтня
Класна робота
3. Виконай завдання 2,6, с. 30.
4. Розв’яжи задачу на дві дії (5, с. 30).
УКР. МОВА
Голосні і приголосні звуки.
1. Переглянь відео про звуки.
2. Запиши у зошит:
6 жовтня
Класна робота
5. Виконай вправу 2, 3,4 на с 34, 35.
05.10
МАТЕМАТИКА
Додавання виду 45+21.
1. Переглянь відео, пригадай порозрядне додавання двоцифрових чисел.
2. Запиши у зошит:
5 жовтня
Класна робота
3. Виконай завдання 5,6, с. 29.
4. Розв’яжи задачу на дві дії (4, с. 29).
УКР. МОВА
Абетка. Авторська казка.
1. Переглянь відео про будову тексту.
2. Прочитай казку, с 32,33.
прочитай самостійно напівголосно;- прочитай тому, хто поруч.
3. Стисло перекажи казку, користуючись лінією часу, с 33.
4. Запиши у зошит:
5 жовтня
Класна робота
5. Запиши слова за абеткою:
- Миша, кіт, носоріг, принцеса, собака, верблюд.
25.09
УКР. МОВА
1. Запиши у зошит:
25 вересня
Класна робота
2. Переглянь відео, напиши словниковий диктант у зошит.
24.09
МАТЕМАТИКА
Віднімання виду 40-8. Маса.
1. Переглянь відео.
2. Запиши у зошит:
24 вересня
Класна робота
3. Виконай завдання 2, с. 23.
4. Виконай завдання 6, 7, с. 22.
ЯДС
1. Переглянь відео.
2. Опрацюй у підручнику с. 27, 28, 29. Склади власний розпорядок дня.
23.09
МАТЕМАТИКА
Задача. Місткість. Літр.
1. Переглянь відео.
2. Запиши у зошит:
23 вересня
Класна робота
3. Розв’яжи задачу 5, с. 20.
4. Переглянь відео.
3. Виконай завдання 2,7, с. 21.
УКР. МОВА
1. Запиши у зошит:
23 вересня
Класна робота
2. Із поданих слів склади і запиши речення.
22.09
МАТЕМАТИКА
Прості задачі. Довжина.
1. Пригадай про міри довжини. Переглянь відео.
2. Запиши у зошит:
22 вересня
Класна робота
3. Виконай завдання 2, с. 17.
4. Обчисли довжину ламаної , завдання 4.(усно)
5. Переглянь відео.
УКР. МОВА
1. Повтори вивчене про речення.
ЯДС
1. Переглянь відео.
2. Опрацюй у підручнику 24, 25, 26 сторінки.
1 клас
Любі мої діти,
сьогодні останній день дистанційного навчання. Попереду три чудові місяці без уроків і занять. Час хорошого відпочику та шалених розваг. Дякую за вчасно виконані завдання, старанно виписані букви, вивчені вірші. Окрема подяка Вам, шановні батьки, за розуміння, витримку і співпрацю.
сьогодні останній день дистанційного навчання. Попереду три чудові місяці без уроків і занять. Час хорошого відпочику та шалених розваг. Дякую за вчасно виконані завдання, старанно виписані букви, вивчені вірші. Окрема подяка Вам, шановні батьки, за розуміння, витримку і співпрацю.
УРА!!! КАНІКУЛИ!!!
Ну, що, мої НУШенятка, бажаю вам чудових літніх канікул, сонячної погоди, смачнючого морозива та незабутніх вражень. До зустрічі у новому навчальному році!
29.05
Укр. мова
28.05
Мистецтво
Скоро літо.
27.05
Укр. мова
Повторюємо апостроф.
26.05
Укр. мова
Повторюємо буквосполучення йо, ьо.
Математика
Повторюємо про порівняння чисел.
25.05
Укр. мова
Повторюємо про буквосполучення дз дж
22.05
Укр. мова
Буквосполучення дж
1. Переглянь відео.
21.05
ЯДС
Літня мозаїка.
Укр. мова
Математика
Операції з грошима.
1. Переглянь відео.
2. Попрацюйте у підручнику, с. 131-132 (завдання 2, 4 на с.132 виконати письмово у зошиті)
19.05
ЯДС
Літня мозаїка.
1. Переглянь відео.
18.05
Укр. мова
Букви Жж
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті три рядка малої букви ж, с. 53.
2. Попрацюйте у підручнику, с. 128 (завдання 3 виконати письмово у зошиті)
3. Попрацюйте у друкованому зошиті, с 60.
Приготуй олівець, маркер, лінійку, картон, клей або скотч і спробуй зробити вимірювальний інструмент (за бажанням)
15.05
Укр. мова
Букви Хх
1. Переглянь відео.
Букви Хх
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті три рядка великої букви х, с. 52
3. Переглянь відео.
Зроби перерву. Попий водички.
4. Переглянь відео.
5. Пропиши у зошиті три рядка великої букви Х, с. 52
6. Переглянь відео.
Математика
Додавання й віднімання в межах 100.
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
2. Попрацюйте у підручнику, с. 127 (завдання 5 виконати письмово у зошиті)
3. Попрацюйте у друкованому зошиті, с 59.
14.05
ЯДС
Ми - Українці
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у зошиті, с. 58-65.
Мистецтво
Морське царство
Нажми на картинку та переглянь відео.
13.05
Укр. мова
Букви Юю
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті три рядка великої букви Ю, с. 51
3. Переглянь відео.
Математика
Додавання й віднімання в межах 100.
1. Попрацюйте у підручнику, с. 126 (завдання 2 виконати письмово у зошиті)
2. Повтори правило та розв’яжи задачу 3 на с. 126
3. Попрацюйте у друкованому зошиті, с 58.
12.05
Укр. мова
Букви Юю
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті три рядка маленької букви ю, с. 51
3. Переглянь відео.
Математика
Укр. мова
Букви Юю
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті три рядка маленької букви ю, с. 51
3. Переглянь відео.
Математика
08.05
Укр. мова
1. Переглянь відео.
2. Пропиши у зошиті велику букву Т.
3. Переглянь мультфільм "Театр тіней".
Математика
Укр. мова
Нажми на картинку та подивись відео.
Математика
Визначення часу за годинником.
1. Нажми на картинку та переглянь відео.
1. Нажми на картинку та переглянь відео.
2. Виконай завдання. Нажми ТУТ
3. Працюємо у підручнику, с. 121-123 (завдання 2, 3,
4, с.122 виконати письмово у зошиті)
05.05
ЯДС
Моя родина.
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у зошиті, с. 50-53.
Математика
Додавання і віднімання.
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику, с. 119, 120 (завдання 5,
с.119, приклади 3, с.120 виконати письмово у зошиті)
Укр. мова
Букви Рр
1. Переглянь відео.
- Прочитали назву річки?
- Бували на Дніпрі?
- Що вас вразило у відео? Що здивувало?
2. Робота в підручнику, с. 63.
3. Прочитайте вірш, с. 63.
- Що вас здивувало у прочитаному?
- Чи дійсно річка може змінювати колір? Чи бачили ви таке у житті?
Чи знаєте значення слова ОБЕРЕМОК?
4. Запиши слова у зошит.
Самоперевірка
(звертаємо увагу на з’єднання букв)
Укр. мова
Букви Рр
1. Нажми на картинку та переглянь РЕКЛАМУ.
Що побачили в ролику?
Що привернуло увагу?
Що вам сподобалося?
Чи сподобалася вам музика, чому?
Чи сподобалося вам зображення і чому?
Чи зрозуміли ви про що йдеться?
30.04
Математика
Знаходження невідомого від’ємника.
Математика
Знаходження невідомого від’ємника.
Знаходження невідомого від’ємника.
29.04
Математика
Нумерація в межах 60.
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику, с. 116,117 (завдання 3, с.117 виконати письмово у зошиті)
Укр. мова
Букви Пп
1. Робота у підручнику, с 61.
- Прочитайте напис, надрукований помаранчевим кольором. Усі приголосні звуки можуть бути глухими і дзвінкими.
- Прочитайте ці слова. Які букви позначені іншим шрифтом?
- Промовте ці звуки окремо. Що ви помітили? Чи подібні вони за звучанням?
Самостійне читання тексту у підручнику.
- Для чого ж потрібні перерви?
- Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?
Математика
Нумерація в межах 60.
Нумерація в межах 60.
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику, с. 116,117 (завдання 3, с.117 виконати письмово у зошиті)
Укр. мова
Букви Пп
Букви Пп
- Прочитайте ці слова. Які букви позначені іншим шрифтом?
- Промовте ці звуки окремо. Що ви помітили? Чи подібні вони за звучанням?
Самостійне читання тексту у підручнику.
- Для чого ж потрібні перерви?
- Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?
2. Запиши слова у зошит, познач звуки.
Самоперевірка
(звертаємо увагу на з’єднання букв)
28.04
ЯДС
Порозрядне додавання.
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику, с. 114,115 (завдання 3, с.114, та задачу 4, с.115 виконати письмово у зошиті)
Укр. мова
Букви Пп
Букви Пп
1. Переглянь відео.
- З чого виготовляється папір?
- Яка головна думка мультика?
- Як ви думаєте, чи правильно вчинив Дім Дімич?Чому?
2. Прочитайте текст на с. 60.
- Які нові слова ви дізналися? Що вони означають?
- Що ви дізналися нового? Чого раніше не знали?
- Що хотів нам повідомити автор тексту? Для чого він його (цей текст) написав?
- Який заголовок можна дати цьому тексту?
3. Робота в зошиті, с 46.
Зроби перерву
4. Робота в зошиті, с 49.
27.04
Математика
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику, с. 112,113 (завдання 3, с.112(перших два стовпчика), та завдання 2, с.113 (перших два стовпчика) виконати письмово у зошиті)
Укр. мова
Букви Гг
1. Переглянь відео.
2. Працюємо з текстом у підручнику на с. 58
4. Робота в зошиті, с 45.
Укр. мова
Букви Гг
1. Переглянь відео.
- Яким зображено дракона?
- Чи хотіли би мати зустріч із драконом? Навіщо?
- Що ви знаєте про драконів? Чи всі вони мають декілька голів? Звідки ви це дізналися?
2. Працюємо з текстом у підручнику на с. 58
- Про що цей текст? Чи збулися наші передбачення?
- Що вас здивувало?
- Чи однакові смаки мали голови?
- Що найбільше сподобалось?
4. Робота в зошиті, с 45.
5. Працюємо у підручнику на с. 59
Що відбувається на малюнку?
Де відбуваються ці події? Ці події можуть бути у справжньому житті? Хто був у такій ситуації?
Працюємо з текстом
-Про що цей текст? Чи знали ви раніше про те, що почули?
Хто із вас тримав газету та переглядав її? Чи цікаво вам було?
Хто у вашій родині читає газети? Навіщо вони це роблять?
6. Робота в зошиті, с 48.
24.04
ЯДС
Самоперевірка
Світ тварин. Як живуть свійські й дикі тварини?
Укр. мова
Буквосполучення [дз], [дз']
Буквосполучення [дз], [дз']
1. Працюємо з текстом у підручнику на с. 57
2. Запиши слова у зошит, познач звуки.
Математика
1. Працюємо у підручнику, с. 108,109 (задачі 3 та 4 виконати письмово у зошиті)
2. Нажми на картинку і виконай завдання
22.04
ЯДС
Світ тварин. Які бувають тварини?
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання. Нажми ТУТ
Укр. мова
Буквосполучення [дз], [дз']
1. Переглянь відео.
3. Працюємо з текстом у підручнику на с. 56
3. Робота в зошиті, с 44.
ЯДС
Світ тварин. Які бувають тварини?
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання. Нажми ТУТ
Укр. мова
Буквосполучення [дз], [дз']
Буквосполучення [дз], [дз']
1. Переглянь відео.
3. Працюємо з текстом у підручнику на с. 56
3. Робота в зошиті, с 44.
17.04
ЯДС
Нажми на картинку та переглянь відео.
Укр. мова
Буква Зз
Буква Зз
1. Переглянь відео.
• Про які звуки ви дізналися ? Як визначити глухий звук чи дзвінкий?
• Який секрет нам відкрили Мова та Суржик?
• Прочитайте слова парою.
• Що ви помітили?
• Закрий долонями вуха і вимови звук [з], а потім [с], якщо у вухах дзвенить, то це дзвінкий приголосний звук.
• Який з двох звуків дзвінкий, а який глухий?
2. Читання тексту, с 55.
3. Робота в зошиті, с 40-43.
Математика
Нажми на картинку і виконай завдання
Працюємо на математичній платформі "Вчи.юа"
16.04
ЯДС
Світ рослин. Будова рослин.
1. Переглянь відео.
15.04
ЯДС
Світ рослин
Нажми на картинку та переглянь відео.
Укр. мова
Буква Зз
1. Розглядаємо малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Як називається гра? Чому саме цей хлопчик водить Чому саме у нього зав’язані очі?
• Як діти обирають у будь-якій грі ведучого?
• Чи була з вами така ситуація? Ви були ведучими? Які лічилки знаєте?
Світ рослин
Нажми на картинку та переглянь відео.
Буква Зз
1. Розглядаємо малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Як називається гра? Чому саме цей хлопчик водить Чому саме у нього зав’язані очі?
• Як діти обирають у будь-якій грі ведучого?
• Чи була з вами така ситуація? Ви були ведучими? Які лічилки знаєте?
2. Для гарного настрою та тренування пам'яті вивчи одну лічилку напам'ять (на вибір).
Вийшов зайчик погулять.
Як нам бути, що робити?
Треба зайчика зловити.
Будем знову рахувати:
Раз, два, три, чотири, п'ять.
Зараз я іду шукать!
*******************
Тікав заєць через міст.
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два,три - вийди ти
*******************
П'ять зайчаток вийшли з дому.
Спершу стали по одному,
Потiм - в пари, топчуть снiг,
Хто без пари - геть побiг
3. Працюємо з текстом у підручнику на с. 54
• Якого звірка вчить малювати лічилка?
• Навіщо придумана ця лічилка?
• Яка головна думка?
Зроби перерву.
Лічилка про слоненят
4. Робота в зошиті.
Математика
Додавання й віднімання
Нажми на картинку і виконай завдання
1. Розв’яжи задачу
2. Розв’яжи задачу, розв’язання запиши у зошит.
3. Працюємо у підручнику, с. 107 (завдання 3 виконати письмово у зошиті)
14.04
Математика
Різницеве порівняння
1. Переглянь відео.
Запам’ятай правило!!!
2. Працюємо у підручнику. с. 106 (розв’яжи задачу і запиши у зошит)
Укр. мова
Буква Дд
1. Переглянь відео.
- Що вам сподобалося? Що не сподобалося? Чому?
- На чиєму місці ви б хотіли бути?
- Чи була з вами така ситуація?
2. Читання вірша, с 53.
- Що сказав тато?
- Про що цей вірш?
- Які особливості має віршований текст?(знайдіть слова рими)
- Про що цей вірш? Яка головна думка?
3. Приготуй робочий зошит та напиши слова під диктовку.
ЯДС
Світ рослин
Укр. мова
Буква Дд
1. Переглянь відео.
- Що відбувалося ? Як ви це зрозуміли?
- Що відчував хлопчик? Що відчувала дівчинка?- Що вам сподобалося? Що не сподобалося? Чому?
- На чиєму місці ви б хотіли бути?
- Чи була з вами така ситуація?
2. Читання вірша, с 53.
- Що сказав тато?
- Про що цей вірш?
- Які особливості має віршований текст?(знайдіть слова рими)
- Про що цей вірш? Яка головна думка?
3. Приготуй робочий зошит та напиши слова під диктовку.
Світ рослин
1. Переглянь відео.
2. Нажми на картинку та переглянь відео.
Шановні батьки та любі діти, дякую за роботу.
Ви МОЛОДЦІ👍😊
Ви МОЛОДЦІ👍😊
13.04
Укр. мова
Буква Дд
1. Переглянь відео.
1. Переглянь відео.
• Що ви спостерігали? Кого ви спостерігали?
• Яку інформацію нам повідомив мультфільм?
• Що ви відчуваєте, коли бачите динозаврів? Чи хотіли б ви опинитися у зображених подіях?
• А чи хочете дізнатися більше про динозаврів?
2. Читання тексту, с 52.
• Про що головне нам хотіли повідомити автор текстів?
• Що вас найбільше здивувало у тексті? А в малюнках?
• Повідомте, що ви дізналися нового про динозаврів
3. Робота в зошиті.
Зроби перерву
Математика
Додавання й віднімання
1. Переглянь відео.
2. Працюємо у підручнику. с. 105 (завдання 4, 5 виконати письмово у зошиті)
3. Нажми на картинку і виконай завдання
На сьогодні все 😊. Дякую за роботу.
5 ДЕНЬ
ЯДС
Як визначити корисну та шкідливу їжу.
Нажми на картинку
Укр. мова
Буква Уу.
1. Слухання віршів Григорія Фальковича.
• Який вірш найбільш сподобався?
• Що було кумедним?
• Який вірш є бажання прочитати самостійно.
2. Робота із «Щоденником вражень»: (обрати одну із запропонованих тем і зписати у щоденник)
1. «Мене розсмішив вірш…»
2. «Я хочу опинитися у вірші ….»
3. «Я би придумав веселий вірш про…»
3. Працюємо у підручнику. с. 51
Розкажи, що ти знаєш про Україну.
Буква Уу.
1. Слухання віршів Григорія Фальковича.
• Що було кумедним?
• Який вірш є бажання прочитати самостійно.
2. Робота із «Щоденником вражень»: (обрати одну із запропонованих тем і зписати у щоденник)
1. «Мене розсмішив вірш…»
2. «Я хочу опинитися у вірші ….»
3. «Я би придумав веселий вірш про…»
3. Працюємо у підручнику. с. 51
Розкажи, що ти знаєш про Україну.
Прочитай текст у підручнику.
Питання
• Чи допомогли малюнки зрозуміти те, про що чули?
• Що вас здивувало?
• Яку інформацію ви вже знали?
• Яку інформацію ви вперше дізналися?
• Чи подорожував з вас хто Україною та відвідував ці славні місця, про які зараз прочитали?
4. Запиши слова в зошит.
- Чи зможеш ти знайти на малюнках предмети, які відповідають змісту написаних слів?
- Яке слово ти написав з великої букви?
- Обговоріть які слова власні назви ми теж пишемо з великої букви? (імена людей)
Звертаємо увагу на з’єднання літер
Математика
Додавання й віднімання двоцифрових чисел
Нажми на картинку і виконай завдання
Працюємо у підручнику. с. 104 (завдання 4 виконати письмово у зошиті)
Математика
Додавання й віднімання двоцифрових чисел
Нажми на картинку і виконай завдання
4 ДЕНЬ
ЯДС
Навіщо ми їмо?
1. Переглянь відео.
Математика
Нажми на картинку і виконай завдання
ЯДС
Навіщо ми їмо?
1. Переглянь відео.
Математика
Нажми на картинку і виконай завдання
3 ДЕНЬ
Укр. мова
Буква Уу.
1. Тренуємо язичок. Вивчи напам’ять скоромовку.
2.Робота в зошиті. Порівняння друкованого і рукописного написання літери Уу.
Буква Уу.
1. Тренуємо язичок. Вивчи напам’ять скоромовку.
Письмо у друкованому зошиті.
Зроби перерву
3. Працюємо у підручнику. с. 50
Читання вірша і співвідношення з малюнком.
Інструкція:
1.Читайте вірш по два рядочки та роздивляйтеся малюнок.
2. Шукайте у картинках підтвердження того, що було у тексті.
3. Знайдіть що є на малюнку , а у тексті про це не було.
Математика
Додавання й віднімання двоцифрових чисел
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання. Нажми ТУТ
3. Переглянь відео.
4. Працюємо у підручнику. с. 102, 103 (завдання 2 виконати письмово у зошиті)
2 ДЕНЬ
Укр. мова
Буква В.
1. Прослухай аудіоказку про вередливу принцесу.
Буква В.
1. Прослухай аудіоказку про вередливу принцесу.
2. Запиши свої враження у "Щоденник вражень"
3. Працюємо у підручнику. с. 48-49
Прочитайте текст на с.49
• Опис яких предметів, що у валізі ви прочитали? Як ви це зрозуміли?
Зробіть перерву і перегляньте мультфільм.
• Чому у валізі були такі речі? А навіщо клоуну саме це?
• А якщо Ескімоска знайшла б валізу ….
Пофантазуйте... чию? Що було б у валізі?
3.Робота в зошиті, с 36.
• А якщо Ескімоска знайшла б валізу ….
Пофантазуйте... чию? Що було б у валізі?
2. Виконай завдання.
Нажми ТУТ
3. Працюємо у підручнику. с. 100, 101 (завдання 5 виконати письмово у зошиті)
1 ДЕНЬ
Укр. мова
Буква ь.
1. Працюємо у підручнику. с. 47 Прочитай слова у 1 завданні.
Прочитай слово під малюнком.
Математика
Додавання й віднімання десятківБуква ь.
1. Працюємо у підручнику. с. 47 Прочитай слова у 1 завданні.
Прочитай слово під малюнком.
ЛЬОН
Що ти знаєш про льон?
Його дарують у букетах?
Для чого його вирощують?
2. Переглянь відео.
М’який знак в українській мові любить ходити разом з буквою о- вони утворюють буквосполучення ьо у багатьох словах української мови.
Льон, сльоза, пеньок, мальований, польовий, кольоровий, льотчик, деньок.
3.Робота в зошиті, с 31.
4. Прочитай текст у підручнику.
Аналіз тексту-опису
• Що ви дізналися із зачину? Льон –це яка рослина? Прочитайте
• Яке він має стебло? Прочитайте
• Яке за формою листя? Прочитайте
• Де росте льон? Як це «в польових умовах»? Він росте у лісі? У полі?
• Що з нього роблять? Прочитайте
• Яка тема тексту?
• Як би ви назвали текст? Чому?
5. Тренуємо язичок. Вивчи скоромовку напам'ять
Льон, сльоза, пеньок, мальований, польовий, кольоровий, льотчик, деньок.
3.Робота в зошиті, с 31.
4. Прочитай текст у підручнику.
• Що ви дізналися із зачину? Льон –це яка рослина? Прочитайте
• Яке він має стебло? Прочитайте
• Яке за формою листя? Прочитайте
• Де росте льон? Як це «в польових умовах»? Він росте у лісі? У полі?
• Що з нього роблять? Прочитайте
• Яка тема тексту?
• Як би ви назвали текст? Чому?
5. Тренуємо язичок. Вивчи скоромовку напам'ять
Зелен-зелен льон у полі,
Буде лялі з льону льоля,
Білим, білим білована,
Мов лілея, мальована!
1. Переглянь відео.
ЯДС
Як приходить весна? Зміни в неживій і живій природі.
2. Перевір свої знання.
Нажми ТУТ
3. Переглянь відео.
4. Виконай завдання.
Нажми ТУТ
5. Опрацюй сторінку у підручнику.
Чим заклопотані птахи та звірі навесні?
1. Переглянь відео.
2. Опрацюй сторінку у підручнику.
3. Переглянь відео.
Які квіти розквітають першими?
1. Опрацюй сторінку у підручнику.
2. Переглянь відео.
5 ДЕНЬ
Буква ь.
1. Прослухай аудіоказку про Кенгуреня Бамсі
2. Запиши свої враження у "Щоденник вражень"
3. Пограй гру "Один-багато" (нажми на назву)
4. Знайди пару та запиши в зошит.
5. Переглянь відео.
Математика
Додавання в межах 20 (нажми на назву)
4 ДЕНЬ
Буква Є.
1. Для гарного настрою та тренування пам'яті вивчи один вірш напам'ять (на вибір).
2. Почитаємо разом з тобою с. 45 підручника.
3. Запиши слова в зошит.
Самоперевірка
Математика
Обчисли вирази та переглянь відео. (нажми на назву)
3 ДЕНЬ
Буква Є.
1. Прослухай аудіоказку
2. Запиши свої враження у "Щоденник вражень"
Перевір себе:
назва - "Маленький єнот і той, хто сидить у ставку"
автор - Ліліан Муур
герої - маленький єнот, дикобраз, скунс, кролик.
3. Уважно переглянь відео.
4. Ви чудово попрацювали! Тепер посміхнись! Найкумедніші єноти для гарного настрою!
5. Склади ТАНГРАМ
2 день
1. Тренуємо язичок. Вивчи скоромовку напам'ять
Гном в гаю гуляв годину,
Назбирав грибів корзину.
Назбирав грибів корзину.
2. Працюємо у підручнику. с. 42-43
3. Робота в зошиті.
Математика
1. Повтори вивчене на попередньому уроці.
Гра "Знайди пару" (нажми на назву)
2. Переглянь відео.
1 день
Буква Щ.
1. Працюємо у підручнику. с. 40-41
Котик тримає ЩИГЛИКА. Подивись на цю пташку, послухай, як вона співає.
Прочитайте назви. Назвіть першу букву? Скільки звуків позначає буква "ща"? Назвіть їх.
Тренуємо навичку читання, с 40, 41.
2. Пограй гру "Засели будиночки" (нажми на назву)
3. Запиши слова у зошит та позначте звуки:
Щока, щука, лящ, ящик, ліщина.
Самоперевірка
Математика. Куб, куля, циліндр.
1. Потренуйся рахувати кути. Гра «Порахуй кути»
2. Переглянь відео. Запам'ятай геометричні ТІЛА.
Тепер ти знаєш
ДОДАТКОВІ ВПРАВИ
Гра "Ремонтуємо слова"
Склад числа
АПОСТРОФ 1 КЛАС
Звукові моделі слова. 1 клас.
Обчисли. Додавання в межах 10. 1 клас.
Апостроф 1 клас
Назви компонентів 1 клас
Знайди домівку 1 клас
"Вчи.юа" - це міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи всієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
"Тут - цікаво" - сайт, що містить цікаві факти про все на світі.
"Кращі казки світу"- гарно ілюстрований сайт для малят та їхніх батьків, який містить улюблені казки з усього світу українською мовою.
Дуже цікаві завдання. Дякую.
ВідповістиВидалитиДякую. Переймаю досвід у колег)
ВідповістиВидалити