Ми - дослідники.🤓🤗
Найкращий спосіб пояснити учням, як поширюються бактерії, - показати це наочно. Діти дуже люблять спостерігати,🔎 тому взяли активну участь у проведенні досліду "Де ховаються мікроби".
В окремі пакети розклали різні шматочки хліба: чистий, до другого торкнулися вимитими з милом руками, до третього - невимитими, до четвертого - обробленими бактерицидним засобом, іншими кусочками потерли дверну ручку і мобільний телефон, а останній - впав на підлогу. А як думаєте, на якому шматочку хліба учні помітили першу плісняву?🤔
Після проведеного досліду НУШенята зрозуміли: гігієна рук - це важливо. Тепер, заходячи в їдальню, вони ретельно миють руки милом.
Також пригадали правила, як потрібно ставитися до хліба. Якщо він упав на підлогу, - їсти не можна, адже ми спостерігали, як на ньому з'являлася зелена, жовта, коричнева пліснява, появу якої спричинили бактерії. Проте викидати хліб у смітник не годиться. Учні також довідалися про те, що необхідно робити, коли хліб зачерствів або покрився пліснявою.
Ідею досліду знайшла на просторах інтернету. Раджу спробувати)👍
Ходить по землі Святий Миколай
Наш перший ЛЕПБУК
Цілий тиждень учні першого класу подорожували з Крапелькою.💦 Досліджували властивості води, пояснювали значення води у природі та житті людини, виробляли навички економного використання води, описували свої враження від почутого, побаченого. У підсумку зробили свій перший лепбук "Пригоди Крапельки".💦
Ми підприємливі
Ось і закінчився тиждень "Ми - підприємливі". Учні 1-А класу ЗОШ 5 розвивали підприємливі якості та вміння. Діти заробляли гроші виконуючи завдання. Купували квитки у театральній касі, смаколики у буфеті. Гучними оплесками дякували артистам. Частину виручених коштів поклали в банк під відсотки, а решту віддали на благодійність) Так виконали одне із завдань тижня: сприяти розумінню слів "підприємливий", "добро", "добродій", "доброчинність", "доброзичливість"🤗
Немає коментарів:
Дописати коментар